Informació a empreses

Categoria principal o arrel: Borsa de Treball Categoria: Borsa de Treball Publicat el Dimecres, 18 Novembre 2009

El Servei d'Ocupació gestiona una borsa de treball per tal de facilitar l'accés dels treballadors al món laboral. Les ofertes gestionades són, fonamentalment d'empreses del municipi de Roquetes i de la comarca del Baix Ebre.

Les empreses interessades en la recerca de personal per a cobrir llocs de treball poden fer ús del Servei d'Ocupació per a la definició del perfil i recerca dels candidats i candidates que necessitin.
La persona/empresa interessada en concertar una entrevista amb la tècnica responsable de la Borsa de Treball hauria de posar-se en contacte al telèfon
  • Tel. 977 50 15 11
    Fax 977 50 05 24
    Horari de Borsa de Treball: 9.00h a 14.00h

 

  • Funcionament del servei a l'empresa
El Servei d'Ocupació i Creació d’Empresa disposa d’una Borsa de Treball pròpia. Tramitar ofertes no suposa cap cost econòmic per a les empreses, pel fet de tractar-se d’un servei de l'Ajuntament de Roquetes.
Per tal de poder tramitar l’oferta de treball és necessari:
  • Donar-se d'alta al servei per a les empreses trucant al 977 50 15 11 o passant per les seves oficines a l’Av. Diputació s/n de Roquetes.
Us informem que us enviarem, com a màxim, 10 currículums de candidats adients al lloc de treball sol·licitat per fer la selecció. Un cop realitzat el procés de selecció, heu de comunicar els motius pels quals heu seleccionat o descartat els candidats enviats, per tal de poder fer un seguiment i/o tancar l’oferta.
Per qualsevol dubte, pot adreçar-se a les nostres oficines a l’Av. Diputació s/n de Roquetes o trucar al telèfon 977 50 15 11.
  • Inserir oferta
Les ofertes de feina es podem insertar pel següents mitjans:
  • Presencial
  • Telefònicament   977501511
  • Fax   977500524
  • email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.